{**}
Kategorie

Regulamin

§ 1. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia, jest USŁUGA wykonania zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki, menu, statuetki, karty oraz przedmiotów do ręcznego zdobienia z działu Decoupage, o parametrach podanych w opisie na stronie.
  2. Materiał z jakiego będzie on wykonany każdorazowo opisany jest na stronie z wybranym wzorem.
  3. Po zakupie prosimy o korzystanie z jednego adresu mailowego (ułatwi nam to komunikację i pozwoli uniknąć pomyłek).
  4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym MAYA są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

§ 2. Formularz

Formularz należy pobrać z naszej strony i wypełnić zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  • treść winna być dostosowana do wielkości zamawianego towaru - decyduje to o przejrzystości,
  • przy wypełnianiu formularza należy kierować się wskazówkami zawartymi w formularzu (pobranie treści, wierszy itp.),
  • prosimy unikać zbędnych spacji, kropek, tworzenia tabel itp.,
  • jeżeli kupują Państwo produkt, który ma zawierać Państwa zdjęcie, prosimy o przesłanie zdjęcia jako oddzielnego załącznika.

§ 3. Projekt i jego akceptacja

  1. Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego formularza przygotowujemy projekt graficzny w formacie JPG lub PDF. Niestety nie mamy możliwości zrobienia zdjęcia gotowego zaproszenia.
  2. Wykonanie projektu graficznego obejmuje przygotowanie maksymalnie dwóch projektów.
  3. Wykonanie większej ilości projektów jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym bądź telefonicznym.
  4. Przygotowany projekt wysyłamy drogą mailową w celu jego akceptacji lub ewentualnych poprawek.
  5. Po akceptacji projekt zostaje wysyłany do druku. Zamówienia zrealizowane zgodnie z zaakceptowanym projektem traktowane są jako prawidłowo zrealizowane i ewentualne literówki, czy inne błędy merytoryczne znalezione po wydruku nie podlegają reklamacji.

§ 4. Płatność i termin realizacji

  1. Płatności należy dokonać najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych. Zaksięgowana wpłata oraz poprawnie wypełniony formularz jest podstawą do rozpoczęcia realizacji zlecenia.
  2. Termin realizacji podany jest przy danym produkcie. Czas realizacji zaczyna się liczyć od momentu akceptacji projektu lub dnia wpłaty jeżeli zakupiony produkt nie wymaga projektu. Termin realizacji nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

§ 5. Próbka

  1. Nie ma możliwości wyboru czcionki i treści, w próbkach znajduje się przykładowy druk i nie można go zmienić.
  2. Po zakupie próbki czekamy od Państwa tylko na sprecyzowanie motywu, koloru i faktury papieru oraz koloru wstążki.

§ 6. Reklamacje

  1. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w ciągu 14 dni od daty widniejącej na paczce (kurier - data na wydrukowanym liście, Poczta Polska - stempel)
  2. W przypadku uznania reklamacji, towar wysyłamy w możliwie krótkim terminie (najczęściej 2-3 dni) na nasz koszt Pocztą Polską.
  3. Reklamowane zamówienie wykonywane jest wg projektu wcześniej przygotowanego.


Reklamacji nie podlegają:
- odcień koloru (obraz wyświetlany na monitorze może różnić się od rzeczywistego - ma na to wpływ jakość matrycy oraz ustawienia parametrów monitora: kontrast, jasność, nasycenie barw itp),
- wielkość czcionki (staramy się podpowiadać jaka wielkość jest odpowiednia).

Zakupy na naszej stronie jest jednoznaczny z akceptacją powyższego regulaminu
- prosimy o uważne jego przeczytanie.