Kategorie

Jak złożyć zamówienie?

Jak zamówić?

  1. Każdy z dodatków ślubnych prezentowanych w naszej galerii produktów możecie kupić dodając go do koszyka zakupów.
  2. Po złożeniu zamówienia prześlij wszystkie szczegółowe informacje na temat wybranego produktu na nasz adres mailowy: zaproszenia.maya@gmail.com lub biuro@studiomaya.pl
  3. Pozostałe szczegóły (takie jak personalizacja) ustalimy z Wami mailowo po otrzymaniu zamówienia.
  4. W ciągu 48h (w 2 dni robocze) otrzymacie Państwo projekt złożonego zamówienia drogą mailową. Tu również można nanieść jeszcze poprawki.
  5. Zakupy, których dokonaliście możecie opłacić w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia poprzez przelew na nasze konto:
    MAEX SP. Z O.O. ul. Magiczna 16a/35, 03-289 Warszawa, NIP: 524-291-21-21, Regon:387944646, KRS 0000877457 
    NestBank 17 2530 0008 2090 1069 4510 0001
  6. Po akceptacji projektu i zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy go do druku/realizacji. Po zaakceptowaniu przez Państwa tekstów do wydruku nie przyjmujemy reklamacji, nawet jeśli okaże się, że w tekście jest błąd, dlatego bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie projektu.
  7. Terminy
    Termin realizacji zamówienia wynosi 7 do 10 dni roboczych od ostatecznej akceptacji, do których doliczyć należy od 1 do 2 dni czasu jaki upływa na dostarczenie przesyłki. W przypadku zgłoszenia przez klienta poprawek lub zmian w zamówieniu termin realizacji liczyć należy od ostatniej akceptacji.
  8. Zamówienie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (przedpłata 18zł, za pobraniem 25zł) lub do Paczkomatu Inpost (12zł). Nie wysyłamy zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej.


KOSZT WYSŁANIA PRZESYŁKI ZA GRANICĘ  są wyceniane indywidualnie w zależności od wagi i rozmiarów paczki (czas doręczenia od 4 do 7 dni). Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty zostanie przesłany e-mailem.

Usługi Dodatkowo Płatne

  • personalizacja gości w zaproszeniach jest dodatkowo płatna 1zł/szt. Listę gości należy przesłać do nas w wordzie lub treści maila w formie odmienionej, gotowej do wpisania, bez używania CAPS LOCKA.
    Przykład: Sz.P. Annę i Dominka Kowalskich
  • dodatkowy projekt zaproszenia – w cenie wykonujemy dwa projekty, każdy dodatkowy jest dodatkowo płatny 10zł/szt. Nie dotyczy to poprawy literówek w treści.
  • indywidualny projekt – na Wasze życzenie możemy wykonać indywidualny projekt produktu. Projekt jest wyceniany indywidualnie.
  • dodrukowanie zaproszeń – uruchomienie dodruku zaproszeń jest dodatkowo płatne 20zł, dlatego zalecamy przy złożeniu zamówienia uwzględnić kilka sztuk zapasowych zaproszeń na wypadek gdybyście o kimś zapomnieli tworząc listę gości lub później jeszcze chcieli kogoś doprosić.
  • Przy zamówieniu poniżej podanej minimalnej ilości doliczamy jednorazowo do całego zamówienia kwotę 35zł za uruchomienie produkcji.
  • tryb EXPRESS – zamówienie możemy wykonać w trybie express, wówczas zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane do 5 dni roboczych (w normalnym trybie do 10 dni roboczych). Usługa ta jest dodatkowo płatna 45 zł i jest doliczana jednorazowo do całości zamówienia.

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania – zapraszamy do kontaktu.