Kategorie

Kategorie

    Jak złożyć zamówienie?

    Jak zamówić?

    1. Każdy z dodatków ślubnych prezentowanych w naszej galerii produktów możecie kupić dodając go do koszyka zakupów.
    2. Pobierz formularz zamówienia z naszej strony lub prześlij wszystkie szczegółowe informacje na temat wybranego produktu na nasz adres mailowy: zaproszenia.maya@gmail.com
    3. Odeślij do nas poprawnie wypełniony formularz. Pozostałe szczegóły (takie jak personalizacja) ustalimy z Wami mailowo po otrzymaniu zamówienia.
    4. W ciągu 48h otrzymacie Państwo projekt złożonego zamówienia drogą mailową. Tu również można nanieść jeszcze poprawki.
    5. Zakupy, których dokonaliście możecie opłacić w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia poprzez przelew na nasze konto:
      MAYA Iwona Koczarga
      Getin Bank 23 1560 0013 0000 1150 0009 5238
    6. Po akceptacji projektu i zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy go do druku. Po zaakceptowaniu przez Państwa tekstów do wydruku nie przyjmujemy reklamacji, nawet jeśli okaże się, że w tekście jest błąd, dlatego bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie projektu.
    7. Terminy
      Termin realizacji zamówienia wynosi 7 do 10 dni roboczych od ostatecznej akceptacji, do których doliczyć należy od 1 do 2 dni czasu jaki upływa na dostarczenie przesyłki. W przypadku zgłoszenia przez klienta poprawek lub zmian w zamówieniu termin realizacji liczyć należy od ostatniej akceptacji.
    8. Zamówienie wysyłamy za pośrednictem Poczty Polskiej (paczka priorytetowa 15zł) lub firmy kurierskiej DPD (18zł).


    KOSZT WYSŁANIA PRZESYŁKI ZA GRANICĘ  są wyceniane indywidualnie w zależności od wagi i rozmiarów paczki (czas doręczenia od 4 do 7 dni). Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty zostanie przesłany e-mailem.

    Usługi Dodatkowo Płatne

    • personalizacja gości jest dodatkowo płatna 1zł/szt. Listę gości należy przesłać do nas w wordzie lub treści maila w formie odmienionej, gotowej do wpisania, bez używania CAPS LOCKA.
      Przykład: Sz.P. Annę i Dominka Kowalskich
    • dodatkowy projekt zaproszenia – w cenie wykonujemy dwa projekty, każdy dodatkowy jest dodatkowo płatny 10zł/szt. Nie dotyczy to poprawy literówek w treści.
    • indywidualny projekt – na Wasze życzenie możemy wykonać indywidualny projekt produktu. Projekt jest wyceniany indywidualnie.
    • dodrukowanie zaproszeń – uruchomienie dodruku zaproszeń jest dodatkowo płatne 10zł, dlatego zalecamy przy złożeniu zamówienia uwzględnić kilka sztuk zapasowych zaproszeń na wypadek gdybyście o kimś zapomieli tworząc listę gości lub później jeszcze chcieli kogoś doprosić.
    • tryb EXPRESS – zamówienie możemy wykonać w trybie express, wówczas zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane do 5 dni roboczych (w normalnym trybie do 10 dni roboczych). Usługa ta jest dodatkowo płatna 25 zł i jest doliczana do całości zamówienia.

    Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania – zapraszamy do kontaktu.