Jak zamówić?
1. Każdy z dodatków ślubnych prezentowanych w naszej galerii produktów możecie kupić dodając go do
koszyka zakupów.
2. Po złożeniu zamówienia prześlij wszystkie szczegółowe informacje na temat wybranego produktu na
nasz adres mailowy: zaproszenia.maya@gmail.com lub biuro@studiomaya.pl
3. Pozostałe szczegóły (takie jak personalizacja) ustalimy z Wami mailowo po otrzymaniu zamówienia.
4. W ciągu 48h (w 2 dni robocze) otrzymacie Państwo projekt złożonego zamówienia drogą mailową. Tu
również można nanieść jeszcze poprawki.
5. Zakupy, których dokonaliście prosimy opłacić w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia poprzez
przelew na nasze konto:
MAEX SP. Z O.O. ul. Magiczna 16a/35, 03-289 Warszawa, NIP: 524-291-21-21, Regon:387944646, KRS
0000877457
NestBank 17 2530 0008 2090 1069 4510 0001
6. Po akceptacji projektu i zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy go do druku/realizacji. Po zaakceptowaniu
przez Państwa tekstów do wydruku nie przyjmujemy reklamacji, nawet jeśli okaże się, że w tekście jest
błąd, dlatego bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie projektu.
7. Terminy
Termin realizacji zamówienia wynosi 7 do 10 dni roboczych od ostatecznej akceptacji, do których doliczyć
należy od 1 do 2 dni czasu jaki upływa na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika. W przypadku
zgłoszenia przez klienta poprawek lub zmian w zamówieniu termin realizacji liczyć należy od ostatniej
akceptacji.
8. Zamówienie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (przedpłata 19,99 zł, za pobraniem 25 zł)
lub do Paczkomatu Inpost (14,99 zł). Nie wysyłamy zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej.
KOSZT WYSŁANIA PRZESYŁKI ZA GRANICĘ są wyceniane indywidualnie w zależności od wagi i
rozmiarów paczki (czas doręczenia od 7 do 14 dni).
Usługi Dodatkowo Płatne
• personalizacja gości w zaproszeniach (jeśli przy produkcie nie jest podane inaczej) jest dodatkowo płatna
1zł/szt. Listę gości należy przesłać do nas w wordzie lub treści maila w formie odmienionej, gotowej do
wpisania, bez używania CAPS LOCKA.
Przykład: Sz.P. Annę i Dominika Kowalskich
• dodatkowy projekt zaproszenia – w cenie wykonujemy dwa projekty, każdy kolejny jest dodatkowo płatny
10zł/szt. Nie dotyczy to poprawy literówek w treści.
• indywidualny projekt – na Wasze życzenie możemy wykonać indywidualny projekt produktu. Projekt jest
wyceniany indywidualnie.
• dodrukowanie zaproszeń – uruchomienie dodruku zaproszeń jest dodatkowo płatne 20zł, dlatego zalecamy
przy złożeniu zamówienia uwzględnić kilka sztuk zapasowych wykropkowanych zaproszeń na wypadek
gdybyście później jeszcze chcieli zaprosić dodatkowe osoby, które nie zostały uwzględnione na liście.
• Przy zamówieniu poniżej podanej minimalnej ilości doliczamy jednorazowo do całego zamówienia kwotę
35zł za uruchomienie produkcji.
• tryb EXPRESS – zamówienie możemy wykonać w trybie express, wówczas zamówienie zostanie
zrealizowane i wysłane do 5 dni roboczych (w normalnym trybie do 10 dni roboczych). Usługa ta jest
dodatkowo płatna 45 zł i jest doliczana jednorazowo do całości zamówienia.