§ 1. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, jest USŁUGA wykonania zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki,
menu, statuetki, karty oraz przedmiotów o parametrach podanych w opisie na stronie.
2. Materiał z jakiego będzie on wykonany każdorazowo opisany jest na stronie z wybranym przedmiotem.
3. Po zakupie prosimy o korzystanie z jednego adresu mailowego (ułatwi nam to komunikację i pozwoli
uniknąć pomyłek).
4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają
podatek VAT (ceny brutto).
§ 2. Przedmioty spersonalizowane – Projekt i jego akceptacja
1. Po otrzymaniu w treści maila wszystkich niezbędnych informacji przygotowujemy projekt graficzny w
formacie PDF. Jeśli jakaś kwestia zostanie pominięta lub podana informacje będzie dla nas niejasna to z
pewnością będziemy w kontakcie, aby uzgodnić wszystkie szczegóły.
2. Wykonanie projektu graficznego obejmuje przygotowanie maksymalnie dwóch projektów.
3. Wykonanie większej ilości projektów jest możliwe za dopłatą po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym
bądź telefonicznym.
4. Przygotowany projekt wysyłamy drogą mailową w celu jego akceptacji lub ewentualnych poprawek.
5. Po akceptacji projekt zostaje wysyłany do realizacji. Zamówienia zrealizowane zgodnie z
zaakceptowanym projektem traktowane są jako prawidłowo zrealizowane i ewentualne literówki, czy inne
błędy merytoryczne znalezione po realizacji nie podlegają reklamacji.
§ 3. Płatność i termin realizacji
1. Płatności należy dokonać najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zaksięgowana wpłata oraz podanie niezbędnych danych do wykonania przedmiotu jest podstawą do
rozpoczęcia realizacji zlecenia.
2. Termin realizacji podany jest przy danym produkcie. Czas realizacji zaczyna się liczyć od momentu
akceptacji projektu lub dnia zaksięgowania wpłaty jeżeli zakupiony produkt nie wymaga projektu. Termin
realizacji nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację
złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej
sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
4. Płatności są obsługiwane przez spółkę PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 779-236-98-
87, REGON 301345068, Nr KRS 0000347935.
§ 4. Próbka
1. Nie ma możliwości wyboru czcionki i treści, w próbkach znajduje się przykładowy druk i nie można go
zmienić.
2. Po zakupie próbki czekamy od Państwa tylko na sprecyzowanie motywu, koloru i faktury papieru oraz
koloru ewentualnej wstążki.
§ 5. Odstąpienie od umowy / Zwroty
1. UWAGA!!! Przedmioty wykonane na indywidualne zamówienie, spersonalizowane, po zaakceptowaniu
projektu przesłanego drogą mailową, nie podlegają zwrotom.
2. Kupujący może dokonać zwrotu zakupionego przedmiotu, jeśli nie jest on spersonalizowany (wykonany
na zamówienie) w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.
3. Kupujący może odstąpić od umowy produktu spersonalizowanego w terminie do 7 dni od złożenia
zamówienia, jeśli przesłany projekt nie spełnił jego oczekiwań lub nie otrzymał projektu. Po akceptacji
projektu przez kupującego rozpoczyna się realizacja zamówienia – nie ma już możliwości odstąpienia od
umowy.
4. Sprzedający może odstąpić od umowy jeśli w terminie 7 dni od złożenia zamówienia nie otrzyma
żadnych informacji odnośnie zamówionego produktu, kontakt ze sprzedającym jest utrudniony lub nie
otrzymał wpłaty za złożone zamówienie.
5. W sytuacji nadzwyczajnej po wcześniejszym ustaleniu (drogą mailową) ze sprzedającym jest możliwość
negocjacji powyższych warunków.
§ 6. Reklamacje
1. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w ciągu 14 dni od daty widniejącej na paczce (kurier – data na
wydrukowanym liście)
2. W przypadku uznania reklamacji, towar wysyłamy w możliwie krótkim terminie (najczęściej 2-3 dni)
na nasz koszt.
3. Reklamowane zamówienie wykonywane jest wg projektu wcześniej przygotowanego.
Reklamacji nie podlegają:
– Błędy i literówki, które zostały zaakceptowane przez Państwa w projekcie (Mimo, iż bardzo się staramy, aby takich sytuacji nie było, to jednak każdy może się pomylić lub zrobić błąd. Prosimy o bardzo dokładne sprawdzanie przesłanego projektu przed jego akceptacją).
– odcień koloru (obraz wyświetlany na monitorze może różnić się od rzeczywistego – ma na to wpływ jakość matrycy oraz ustawienia parametrów monitora: kontrast, jasność, nasycenie barw itp),
– wielkość czcionki (przygotowując projekt staramy się podpowiadać jaka wielkość jest najbardziej optymalna).
§ 7. Nasze dane do faktur
Właścicielem Marki MAYA jest Spółka:
MAEX Sp z o.o.
ul. Magiczna 16a/35, 03-289 Warszawa
NIP: 524-291-21-21, Regon: 387944646
KRS: 0000877457